pondělí 20. ledna 2014

avasa - to jsem tedy zvědavý :)

Na tento den 20.1., jsem se objednal na avasa.cz, k terapeutce Monice Růžičkové. Dorazil jsem tam k večeru a začala procedůra.

Doba trvání procedůry (diagnostiky) - 2h a to jsem cca na hoďku musel přijít ještě za týden.

O co šlo? Dopředu říkám, že mě až tak nezajímá princip, proto nebudu upadat do technických detailů. Do jedné ruky vám strčí nějakou železnou trubičku s drátem, do druhé ruky vám píchá (tupě samozřejmě) nějakou věc, celé je to propojeno s "potenciometrem" a notebookem. Různě to hvízdá a výsledky se zaznamenávají do počítače do nějakého speciálního software.

Jde o to, že by vám to mělo pro různé asi vlnové délky určit reakci těla, ve výsledku, pro mě záhadným způsobem, přijdou na to, jaké máte v těle parazity. Nezkoumal jsem to, člověk nemusí rozumět všemu. Věřím, že to funguje a podřizuji se doporučením.

Domů jsem odešel o 8 kilo lehčí + jsem dostal, resp. koupil tzv. trojkombinaci - směs pelyněk, hřebíček a ořešák - proti parazitům a nějaké homeo kapky na stres, asi od Dr. Jonáše.

Jak se později ukáže - podle mě je trojkombinace super, zřejmě funguje, homeo kapky bez výsledku...

Žádné komentáře:

Okomentovat