čtvrtek 2. ledna 2014

čistička vzduchu...

Protože jsem zjistil, že když jsem se probudil v ložnici a nemohl jsem dýchat, pomohlo mi přesunout se do vedlejšího pokoje, takže jsem se rozhodl
a) změnit místo spánku - obývací pokoj
b) pořídit si čističku vzduchu

Už jsem jednu měl, kdysi dříve, ale ta byla naprd, pořídil jsem si nyní asi za 7 tisíc trošku lepší kalibr - DéLonghi AC 230 - na alze zde: http://www.alza.cz/delonghi-ac-230-d486727.htm, ale pozor, konkrétně u tohoto výrobku je Alza šíleně předražená, dá se koupit o cca 1500 levněji, např. v Mall.cz.

Specifikaci si přečtěte sami, jde o trošku lepší čističku, i když žádný zázrak.

Zatím ji nebudu hodnotit, krátkodobě se mi potíže zlepšily, dlouhodobě ne, v každém případě - čístý vzduch je vždycky lepší, zvláště v místech, kde se práší...

Žádné komentáře:

Okomentovat