neděle 9. února 2014

druhé zakopnutí

v pátek jsem byl v kině a dal jsem si tam slaný popcorn. Už večer jsem nemohl usnout, jak mě svědila hlava, v sobotu jsem se probudil, celý den jsem prosral blbostma, protože mi bylo špatně a nic jsem nedělal ... ale myslím, že jsem si byl zaběhat, dal jsem svých 14 km, i když ve slunečních brýlích.

V neděli jsem se probudil oteklej, naprostá tragédie... Sbalil jsem se a jel jsem asi 50 km za Prahu, na D1 je motorest u Rybiček, tam jsem se prošel kolem rybníka ... nikdy mi nebylo hůř, chtělo se mi brečet...

Po návratu domů jsem si udělal roztok soli z mrtvého moře a po několika hodinách se mi ulevilo...

Tenhle den je zlomový, přestávám jíst maso, jsem jen na zelenině a ovoci, popř. přisně vegetariánské stravě.

Vůbec nechápu, co se děje. Možná mi zůstaly v těle mrtví paraziti, možná je to něco jiného ... každopádně se se mnou něco děje.

Žádné komentáře:

Okomentovat